Ειρήνη-Νίκη Βουρλιώτη

Ψυχολόγος (MSc) – Ψυχοθεραπεύτρια.

Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο στο Τμήμα Ψυχολογίας.
Στη συνέχεια, έκανε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο University of Surrey, στην Αγγλία, με ειδίκευση στην Ψυχολογία της Υγείας.
Το μάστερ της, συνέβαλε στο να εντρυφήσει πάνω στο ρόλο της ψυχολογίας και πώς η ψυχολογική κατάσταση ενός ανθρώπου μπορεί να επηρεάζει την υγεία και την παρουσίαση ή μη μιας ασθένειας.
Είναι κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου και ειδικεύεται στην Ψυχαναλυτική Ψυχοθεραπεία.
Η κλινική της εμπειρία ξεκινάει το 2011 με την παράλληλη συνεχή ενημέρωση και συμμετοχή της σε κύκλο σεμιναρίων, μετεκπαιδεύσεων και εθελοντικών πρακτικών.

Σεβαστή-Ειρήνη Έλληνα

Ειδική Παιδαγωγός-Φιλόλογος

ΠΤΥΧΙΑ
Πτυχίο Φιλολογίας, Σχολή Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών-Πανεπιστήμιο Πατρών.
Διδακτορική φοιτήτρια, Επιστήμες της αγωγής – Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής (Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης-Ένα σχολείο για όλους)-Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης- Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής & Εκπαίδευσης.
Πιστοποίηση στη χορήγηση ψυχομετρικών εργαλείων Λα-τ-ω, Detroit και σχεδίαση των κατάλληλων προγραμμάτων παρέμβασης σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες ή νοητική υστέρηση.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
Παρακολούθηση σεμιναρίου για απόκτηση επάρκειας στα ψυχομετρικά εργαλεία Λα-τ-ω, Detroit και Μαθηματικής επάρκειας.
Σεμινάριο 400 ωρών Ειδική Αγωγή και Επαγγελματικός Προσανατολισμός. Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Σεμινάριο 400 ωρών Εκπαίδευση μαθητών με νοητική ανεπάρκεια και εκπαίδευση μαθητών με μαθησιακές Δυσκολίες. Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Σεμινάριο Σχολικής Ψυχολογίας. Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Εκπαίδευση μαθητών με αυτισμό - Παρακολούθηση σεμιναρίου: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Πρόγραμμα e-learning Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Σεμινάριο Μουσικοθεραπεία στην εκπαίδευση. Πανεπιστήμιο Πατρών.
Σεμινάριο Φως και Σκοτάδι στον Αρχαίο Ρωμαϊκό και Ελληνικό Πολιτισμό-Πανεπιστήμιο Πατρών.
Ημερίδα Νοηματικής γλώσσας.
Ημερίδα συνδρόμου Down.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ
Κάτοχος E.C.D.L.

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
Αγγλικά (Lower Cambridge & Mishigan)
Γαλλικά (C2 Επάρκεια)
Νοηματική Γλώσσα ( 4 βεβαιώσεις, Επάρκεια)

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Υπεύθυνη του κέντρου Ειδικής Διαπαιδαγώγησης - Λογοθεραπείας ¨Μαθαίνω Εύκολα¨ στη Ρόδο.
Φιλόλογος σε ΤΥ-ΖΕΠ Εσπερινό Γυμνάσιο Λέρου.
Φιλόλογος σε τμήμα ένταξης, 1ο Γυμνάσιο της Λευκάδας.
Μέλος ΕΔΕΑΥ (Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης)-Ειδική Παιδαγωγός: 1Ο Γυμνάσιο Λευκάδας.
Εργασία ως διδάσκουσα στα Επαγγελματικά Προγράμματα Ψυχικής και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Εργασία ως ειδική παιδαγωγός σε κέντρο ΄΄ Ειδική Θεραπευτική Παρέμβαση΄΄ στην Πάτρα
Εργασία ως εκπαιδευτικός σε ΙΕΚ στο τμήμα: Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων
Εργασία ως εκπαιδευτικός σε ιδιωτικό ΚΔΑΠ.
Δημοσίευση άρθρων σε εκπαιδευτικά portal.
Σχεδιασμός παρέμβασης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες (όπως δυσλεξία, δυσκολίες στην παραγωγή προφορικού και γραπτού λόγου, διάσπαση προσοχής, υπερκινητικότητα, κλπ) και ειδικές ανάγκες (όπως νοητική ανεπάρκεια, αυτισμό κλπ) Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου, καθώς επίσης και σε παιδιά Προσχολικής αγωγής.
Ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδιά τυπικής ανάπτυξης.
Παράλληλη Στήριξη σε παιδί με αυτισμό σε Δημοτικό Σχολείο της Ρόδου.
Ανάπτυξη δημιουργικών μεθόδων παρέμβασης και χρήση εξειδικευμένου εκπαιδευτικού υλικού σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές ανάγκες.
Baby Sitting-Δημιουργική απασχόληση παιδιών Νηπιαγωγείου-Παιδικού σταθμού.

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
Εισηγήτρια σε προγράμματα Επαγγελματικής Ψυχικής και Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου .
Εισηγήτρια σε Ψηφιακό Συνέδριο του Πανεπιστημίου Αιγαίου με θεματική: Ο ρόλος της αυτορρύθμισης και των μεταγνωστικών δεξιοτήτων στην παραγωγή γραπτού λόγου παιδιών με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής ΔΕΠ-Υ.
Eθελοντική δημιουργία ομάδων στο διαδίκτυο με μαθησιακό υλικό, για τη διευκόλυνση των μαθητών εν μέσω καραντίνας Covid, όπως και για την ενημέρωση και υποστήριξη γονέων παιδιών με διάφορες δυσκολίες.
Πρακτική Άσκηση σε ΚΔΑΠ-ΑΜΕΑ Ρόδου, ΕΕΕΕΚ Ρόδου & ΤΕΕ ειδικής αγωγής.
Απόδοση Χριστουγεννιάτικης παράστασης παιδιών με ειδικές ανάγκες στη νοηματική γλώσσα.
Οργάνωση έκθεσης ζωγραφικής όλων των παιδιών με ειδικές ανάγκες του νησιού της Ρόδου στο Νεστορίδειο Ίδρυμα.
Οργάνωση έκθεσης ζωγραφικής όλων των παιδιών με ειδικές ανάγκες του νησιού της Ρόδου στο Νεστορίδειο Ίδρυμα.

ΣΥΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ
Από εργοδότες.
Από καθηγητές τμήματος Φιλολογίας.
Από καθηγητές Ειδικής Αγωγής.
Από αρμόδια εκπαιδευτικά ιδρύματα ειδικής αγωγής.
Από γονείς παιδιών.

ΣΥΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ
Λατρεία για τα παιδιά.
Λατρεία για τη δουλειά μου.
Υπεύθυνη.
Εργασιομανής.
Τελειομανής.
Οργανωτική.
Κοινωνική.
Επικοινωνιακή.
Φιλομαθής.
Πνεύμα ομαδικότητας.
Πνεύμα συνεργασίας.

Καστάνια Μαρία

Φιλόλογος –Παιδαγωγός- MSc Eιδικής Εκπαίδευσης

Η Μαρία Καστάνια είναι απόφοιτη του Ιονίου Πανεπιστημίου του Τμήματος Ιστορίας. Το 2012 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στην Ιστορία και Διδακτική της Ιστορίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και το 2016, στην Ειδική Εκπαίδευση, στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας.

Το 2020 πιστοποιήθηκε Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού από την εταιρεία Άριστον και έκτοτε αναλαμβάνει και υλοποιεί τεστ επαγγελματικού προσανατολισμούς σε εφήβους και ενήλικες .Έχει γράψει ποικίλα εκπαιδευτικά άρθρα σχετικά με τις μαθησιακές δυσκολίες και έχει οργανώσει ημερίδες με σκοπό να ενημερώσει τον κόσμο γι΄αυτές. Από το 2010 μέχρι και σήμερα εργάζεται σε ιδιωτικό σχολείο και παράλληλα έχει εργαστεί σε φροντιστήριο μέσης εκπαίδευσης όπως και σε κέντρο ειδικής αγωγής.

Στόχος της είναι να μεταδώσει την αξία της Αποδοχής για οτιδήποτε διαφορετικό και να μεταλαμπαδεύσει τις γνώσεις της στα παιδιά κάνοντας τα να αγαπήσουν τη διαδικασία της μάθησης. Παράλληλα επιθυμεί να βοηθήσει τους εφήβους και τους ενήλικες για ό,τι τους απασχολεί σχετικό με την επαγγελματική τους σταδιοδρομία.